Norge

För ca en vecka sen så sa jag upp min tjänst på Pilfinksgården (ett demensboende). Anledningen till de var att jag har blivit erbjuden att jobba i Norge. Chefen förstog att jag ville pröva på och få en bra erfarenhet, men att hon och mina medarbetare på Pilfinken kommer sakna mig (A)!!
Idag fick jag ett samtal ang. Norge, kommer att åka redan den 1 juni och komma hem 24 augusti. De känns jobbigt attt vara borta hela sommaren från vänner och familjen. De är ju verkligen sommaren man har längtat efter, sol&bad och givetvis fest! Men jag kommer troligen inte att kunna åka hem nån gång.
 Verkar iaf som att jag kommer bo bra i Stavanger; 3:a men utsikt mot den norska fjorden med gångavstånd till jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0