:)

Har varit lite dålig med uppdateringar, jag har jobbat i princip varje dag. De är ju derför jag är här, så de är ju bra=) Inväntar fortfarande min första lön, kommer in på onsdag. Va på tiden!! Har haft ganska fint väder här ett tag, men idag då jag är ledig så regnar de... Igår hade jag manligt besök av Mattias, de va trevligt. Gillar i vanliga fall inte att träffa folk jag inte känner:P Men tur att jag gjorde de kanske! Halvkollade en del filmer, bla Beck som visades på norsk tv. Visas faktist ganska mye svenska serier och filmer på norsk tv. Man känner sig som hemma! 
Ska uppdatera lite kort, när jag känner för de.

Nu ska jag ta en sväng ner till byn.

Vid den här tiden om en vecka lämnar jag Stavanger och sitter på planet hem.. =)


Kommentarer
Postat av: kara

Malin snart är du hemma igen, Jag och HP satt på gränden nyss och skojade om att ni skulle bli kära och du skulle stanna där, hehe Men vi ses snart min sköna puss

2008-07-08 @ 16:19:27
URL: http://karinschoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0