Studera?

Kan inte bestämma mig om jag ska börja studera eller inte. Jag har kommit in på Örebro universitet, ska gå socionom utb. Vet inte om jag ska bo hemma i Västerås och pendla till Örebro eller om jag ska flytta dit. Som jag känner idag så vill jag jobba ett år och tjäna en slant innan man blir student.
Vill söka till polishögskolan, måsta läsa historia a isf. Har varit intresserad av att bli polis i många år, de är svårt att komma in men jag kommer ju verkligen inte in om jag inte ens söker.

Nu är mina föräldrar på Cypern och steker, är faktist avis. Hoppas på bättre väder hemma, behöver sol för att må bra!
Ser fram emot fredag då mina girls kommer över på kalas, de blir kul, hoppas de blir liiiiiite mindre drama bara:P NI VET!! haha

Kommentarer
Postat av: E

Grattis(!!!) till att du kom in på socionom utb!!!

2008-07-22 @ 19:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0