Västerås

Hemma i Västerås, så skönt! Har haft fullt upp sen jag kom hem i måndags, fixat mitt nya rum; rensat garderoben (slängde 5 kassar kläder) rensat nattduksbordet och köpt ett vitrinskåp och en skinn fåtölj=) Igår va jag och hälsa på mina söta brorsöner Hampus & Leon, dom fick nallarna som jag tillverkat i Norge.
Hunnit träffa Karin Hanna och Lina idag, va på björnön och solade, underbart!!! Tog en kvällspromenad med J, trevligt. 

Skulle ha lagt in bilder, men de är nå strul med att installera ett program, så de funkar inte.
Jobbar på de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

malin jag kommer nästa vecka på ditt lilla kalas ;)

2008-07-18 @ 22:41:45
Postat av: Anonym

detvar jag malin hahaha

2008-07-18 @ 22:42:28
URL: http://emeliewallner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0