^^

Efter att ha jobbat till 14 så cyklade jag och moster ner på stan, tog ca 5-10 minuter. finns så vackra och gamla hus. vi skulle hitta typ norska skatteverket, ska ordna lite papper så jag inte behöver batala 50% skatt. kan ju vara bra att fixa tänkte jag:P de låg en bit bort  så ska ordna med de en annan dag.

De har vart riktigt varmt idag, riktigt jobbigt att cykla i hettan, sepciellt när man har sämsta konditionen...
Nu ska jag snart väcka moster som ska gå nattskift. utan upplärning och har aldrig träffat de boende, själv på avdelningen ska hon dela ut medicin till människor hon inte vet namnet på, SÅ JOBBAR MAN I NORGE...
Tur att ja fick bort nätterna, Puhh

Imorgon är jag ledig, skönt eller tråkigt...?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0