Hallå!!

Tiden här i Norge har inte varit som jag hade trodde den skulle vara. De har vart otroligt mycke motgångar och ingenting har gått problemfritt. Från första dagen va de problem, jobbet visste inte att jag skulle komma, de visade sig att jag skulle jobba natt. Sa nej till de och dom ordnade efter mycke tjafs ett annat dag/kvälls schema till mig.
Nästa problem va boendet, jätte fint och så men bara 1 sovrum, vi ställde ut en säng i vardagsrummet. Där stekte solen från klockan 4 så man vaknade varje morgon vid 5 för att de va sjukt varmt.
4km till jobbet , cyklas i regn och rusk. Känns som höst här!!
De va svårt att fixa med skattekortet och jag hoppas på att få min första lön SNART!!
Forsatt små krångel, och de senast va att jag skulle dela ut mediciner till 17 okända människor på en nya avd  f.o.m vecka 29. Jag sa nej till de eftersom de känns absurt att ge männsikor man aldrig sett eller vet namnet på mediciner.
Fick mail idag där de stog att dom säger upp mig eftersom jag inte vill dela mediciner. Jaja, så kära Västeråsare, Vänner och Familj ; jag tror vi ses måndagen vecka 29 :D
De ska nog bli bra att åka hem då, har inte tjänat särskillt bra på detta ändå, mycke pga att jag knappt för jobba 100%

Imorgon kommer mina underbara föräldrar hit=) De ska bli jätte kul! Ska gå och handla lite gott tills dess nu. Hoppas på jordgubbstårta på Söndag eftersom jag fyller 20 år då :D weeeeei!! Gallejkalas när jag kommer hem tjejjer;)


Kommentarer
Postat av: E

Jaaa du kommer hem :D:D v 29. när är d?? haha, säg datum istället när du kommer hem... Jag drar utomlands på Måndag Malin=) Kul att du kommer hem!! =)

2008-06-26 @ 11:34:38
Postat av: Malin

vem drar du utomlands med? tror de är den 7:e jag kommer hem isf... eller blir de den 14:e... ska kolla upp de:P

2008-06-26 @ 13:27:09
URL: http://mbhw.blogg.se/
Postat av: karin

Malin det ska bli kul att se dig igen:) Längtar, Och kalas som tusan kommer det bli. Pusssssss

2008-06-26 @ 14:43:18
URL: http://karinschoelin.blogg.se/
Postat av: stephanie

ÅHHH ;D som jag har väntat!

2008-06-26 @ 15:57:36
Postat av: E

Jag åker med Mange...= )Ok, precis när jag börjar jobbet =) men jätte kul att du kommer hem! =)

2008-06-26 @ 16:35:57
Postat av: Malin

Ska tänka på saken över helgen... Finns en möjlighet att jag stannar... Den som väntar på nått gott....;)

2008-06-26 @ 23:08:43
URL: http://mbhw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0