Pickup line

Ja, han på jobbet är fortfarande efterhängsen, han är 33 år.. HAHA vad vill han mig ?!HJÄLP!
 Jag vet ju att jag är oemotståndlig, men att han inte fattar alla dissar? Jag vill inte till stranden med dig, eller ta en promenad och höra om ditt liv. Måste man säga de rätt ut eller? Aja, gillar att dissa de vet nog dom allra flesta som känner mig:P De är så jag jobbar!! Inte många eller ne ingen som kommer över min ribba, den dagen är de nån som blir lycklig och sorry men de är inte du 33åring från Afrika. NOPE

Fick denhär kommentaren av han idag:

"Hei Malin , do you know that your smile make thousand of pepole staying alive"


Saknar mina nära och kära hemma! Nån som vill komma hit i helgen kanske(A)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha skön kille, de stämmer;)

2008-06-21 @ 20:26:38
Postat av: E

Vem är det? Det har du inte berättat... Dissa han mera!!!

2008-06-22 @ 11:09:09
Postat av: Malin

Nån pajjas. kan inte utala namnet..

2008-06-22 @ 13:53:43
URL: http://mbhw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0