Stalker

Har fått en stalker på jobbet, en personal alltså. Så skum på nå sätt, träffade han en stund igår, han ville att jag skulle lära honom svenska. Idag frågar han om vi kan gå till stranden, han ville ha mitt mobil nr, veta vart jag bodde osv. Sa att jag inte hade nån mobil(A) och sanningen är den att jag inte vet vart jag bor mer än i Stavanger... Får bara en sån dålig magkänsla på honom och den ska man nog lita på!?!! Så nej de blir ingen walk in the beach!!


Pratade med en avdelnings chef idag och fick veta att jag inte har några tider än för nästa vecka och veckan därpå ska jag vara på avd. 3 en demens avd.... sen ska jag på avd. 7 efter några veckor, även de en demens avd. Gillar de ICKE! Får se hur de går!

Nu väntar sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0