Stavanger

Länge sen jag skrev, jag vet. Mycker tjat av VISSA att jag ska börja uppdatera min blogg oftare ;). Kan bli svårt i Norge, vet inte hur de blir med internet där...

Idag åker jag till Stavanger, klockan 14:05 går flyget från Arlanda. Resan tar bara 1h25min, så de känns skönt! Kommer börja jobba redan på måndag morgon, sen går jag på mitt nattskift. JA jag ska jobba natt för första gången i mitt liv. Undrar hur de kommer gå...
Allt nytt känns jobbigt, men hoppas att jag kommer in i de fort och smärtfritt!!

Kommer sakna mina tjejer riktigt mycke, och givetvis familjen! Har ju aldrig vart i från i tre månader förr.
Men som alla säger till mig; jag kommer att få roligt och de är en riktigt bra erfarenhet!!

Dags att kolla så man packat allt osv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0