Stokka sjukhem

Nu sitter jag i Stavanger på vår terass, med utsikt över havet från vänster till höger. De är otroligt vackert här!
Lägenheten  är i toppskick vilket känns riktigt lyxigt! Tänkte lägga upp bilder, men har ingen kabel till datan för de:/ TYVÄRR

Hade min första dag på arbetet idag, ingen visste att jag skulle komma. När dom kom fram till vem jag var så visade de sig att jag skulle jobba natt HELA vistelsen här. Jag tog mig i kragen och pratade med en ansvarig på Stokka sjukhem. Ringde sen till den som har ansvaret för mig på benannings företaget MedPartner.
Jag stog på mig och till slut så fick jag ett nytt schema som är dag/kväll-turer,(dock bara 2 veckor fram änsålänge). Detta hade jag inte klarat av att ordna med för nått år sen. Det gäller att stå upp för sig själv!!=)

Känns som om jag kommer va i min bästa form ever när jag kommer hem, har nämligen 4km till jobbet att cykla... Bara att hoppas att de inte regnar!!:P

Saknar Er därhemma!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Är riktig stolt över dig ,nu kommer säkert allt att bli bättre.Ni har en riktig häftig utsikt .Jag får väll se den när jag hälsar på.Gå ut och gör stan osäker saknar dig kram Mamma
pappa hälsar

2008-06-02 @ 17:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0