Ledig

Då har man varit ledig en hel dag, ganska skönt faktist, har varit på stan och tittat på hur dom lägger sand och fixar volleyboll planer. De ska vara grand slam nere i centrum, "beach volley world tour" 24-29 juni! Verkar vara nått riktigt stort, sen är de mat festival 23-26 juni, så de händer en hel del i Stavanger. Såg en gigantisk kryssnings båt idag, 12 etage och massa meter lång. Hade ja haft ubs- kabeln så hade jag kunnat lagt upp bild, håll till godo en vecka=)

Måste ta mig till skatte kontoret IGEN, efter som dom tydligen måste ha en kopia på mitt pass. Hade ju vart onödigt om jag betalade 50% skatt tycker jag, så får cykla dit på måndag. Osäker på om de är öppet då eftersom dom firar sankt hans afton i norge , ungifär som svenska midsommarafton fast inte alls lika stort.
Efter sankt hans afton blir dagarna bara kortare igen...:( trist va?!

Imorgon flyttar vi in i den stora delen av huset, husägaren och hennes son har flyttat ut idag, så jag och moster tar över=) De blir skönt med ett eget sovrum, som vi bor nu så turas vi om att sova i sovrummet eller i vardagsrummet lite beroende på hur vi jobbar. Lite jobbigt!

De första 2 veckorna kommer en kille/gubbe bo med oss. Sen bor vi själva 1 vecka sen kommer de en annan äldre kvinna och bor med oss... Hoppas de funkar fint!

Hoppas ni där hemma hade en bra midsommar=)

Kommentarer
Postat av: karin

Malin jag ska försöka att ta det lugnt när du inte är här så jag kan ta igen det när du är hemma igen. Saknar dig<3

2008-06-21 @ 20:16:18
URL: http://karinschoelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Malin jag tycker att du ska komma hem nu till västerås! du är saknad!

2008-06-22 @ 12:24:56
Postat av: Malin

;) har redan gått 3 veckor sen jag kom hit, kommer förhoppningsvis hem den 3 aug!!!!!

2008-06-22 @ 13:55:36
URL: http://mbhw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0