Då va de helg igen...

Otroligt vad dagarna går fort, hinner knappt blinka förns det är helg igen, men inte klagar jag!!!
Helgen har hittils bestått av hockey igår med en vinst för vik med 6-0, kanon!! Idag har jag spenderat några timmar på stan med mamma, jag shoppade en stickad tröja på Carlings som jag tittade på redan när jag var i e-tuna med JB. Men nu köpte jag den, jätte fin:) Sen belv de en tröja och t-shirt på MQ och underkläder.
Imorgon ska jag jobba mördarpasset (8-21) får hela 2,5h rast, wohooo!!!
Igår var det första fredagen på evigheter som jag inte vart ute (pluto). Ovant att vara hyffsat pigg en lördag!  GIllar de skarpt men på fredag ska det festas som aldrig förr, eller hur HP!! 20år snart, lilltjejen!! Då kommer Lina hem, ska bli skoj att få bråka med henne, HAHA!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja vill också vara hemma på lillens födelsedag buhu. Hoppas ni får de kul iaf. Jag ska ha askul i helgen. Kommer berätta mer om de sen hehe.. Miss you girlfriend<3 Skulle vara så kul att ha er här.



pussa och krama Hanna från mig

2008-10-06 @ 07:10:35
URL: http://karinschoelin.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha ska du slå mig så jag får ett till sår på armen som på högstadiet va ;)

2008-10-06 @ 13:24:34
URL: http://aliasbradshaw.blogg.se/
Postat av: Lina

Du slog mig allt, men det lämnade inget märke.. haha vart det tjocklin nu bara för att polacken tyckte du gått upp i vikt.. vad vet poclaker liksom!

2008-10-06 @ 15:57:35
URL: http://aliasbradshaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0