Dags att bilda "risk"-klubb!

Snart är de dags att bilda en "risk"-klubb! Proffs kan man nästan säga att vi blivit, fasten inte jag vunnit.  Igår känndes de som en vinst 2 ggr :P HP och Sjögren som är så sjukt tarvliga mot mig bara. Otur i spel, tur i kärlek, eller va är de man säger. HAHA vilket skämt!!
Saknar dock några risk-spelare hoppas ni har de kanon tjejer, antar att ni saknar spelandet?! Nu söker vi nya motspelare i risk! Intresserad? ;P

Blir att jobba 13:45-21 idag, gillar inte kvällspass. Så trist att bara sitta och vänta på att åka och jobba...

Kommentarer
Postat av: Karin

Risk haha, ja saknar de spelet lite. Hoppas du mår bra MallanBrallan=) För mig är du alltid en vinnare på Risk hehe. Ska ni ut och supa ikväll eller? Ja hoppas de. Själv ska jag sitta hemma med skrikande barn, Precis va jag alltid önskat mig! Nej skämt och slidor jag har de jättebra. Puss

2008-10-03 @ 21:53:53
URL: http://karinschoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0