FTS MLSSH

Kom hem strax efter 21 efter en kanon dag på jobbet, impulsade vid 22 och jag och HP beslöt oss för en utgång. Jag var nykter och körde in till Irsta för att hämta upp henne, vidare till Pluto (såklart). Har inte vart på krogen på 3(?) veckor och de hade hunnit ändrats, teressen va stängd vilket jag hade anat. Som vanligt har dom en kass DJ på onsdagar, alla lämnade de dansgolvet direkt när nästa öppnade med grym musik!! Kollade in Afasi&Filthy, ett par låter va bra, resten vette tusan...
De va knappt så de kändes okej att köra hem efter en kväll på krogen, visst, jag var spiknykter men ändå... Känslan. Denna torsdag har spenderats helt ensamt på soffan, lämnade den dock 3 ggr för att rasta grabbarna  =) Bradär!


Fredag igen imorn, först jobba sen blir de fest hos Jessica, får se om jag går ut. Kanske kan få en på bättre humör!!


Kommentarer
Postat av: emelie

haha sjukt het ju ;)

2008-10-25 @ 17:44:28
URL: http://emeliewallner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0