Kalas

Kalas hos Hanna igår, de va lyckat. En allt för god bål där man inte kännde någon smak av alkohol.. Mycket farligt!! När alla kom fick dom ett uppdrag under kvällen. Allt från att prata göteborska till att börja varje mening med "min pappa". Mitt var att ordna allsång, passade mig eftersom jag har en förmåga till att sjunga ofta.. Allsången gick gallant, vi sjung uggla, carola, rosenström och givetvis min och HPs favorit Lasse Berghagens- En kväll i juni!!! Underbart!!!!
Värdinnan körde somvanilgt sitt partytrick, mycket underhållande.





      




Här har ni lite bilder ifrån kvällen, mycke skratt , mycke alkohol lite biljard (shit va sämst killen va HAHA) och endel frågor ang. hur folk kom hem, måste ha missat när alla drog...
En lyckad kväll på många sätt och vis, speciellt för HP ; )

Kommentarer
Postat av: Karin

Buhuhuuuuu jag ville vara med juh. När jag kommer hem bjuder jag på fest hehe

2008-10-13 @ 06:01:40
URL: http://karinschoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0