Filip och Fredrik, Javisst

Kollat de flesta avsnitten som gått på "Filip och Fredrik", tycker att de är kanon! De som är så kul är att se hur dom går in för tävlingarna, om de gäller 1p eller 15p spelar kanppt nån roll för Fille och Freddie. Grymt underhållande. Ni som inte har sett de KOLLA, ni kommer säkerligen bli lika insatt som jag har blivit inklusiven mina vänner!! De ända som man kan störa sig på är deras klädval, de är inte okej, inte i närheten av okej ens. Inte för att jag själv är superinsatt i kläder, men jag har ju ingen tv-show heller. ÄN, men de kommer nog, måste bara jobba på att fixa ett film team, heller hur HP Lina och Karin?! De måste ju ske, de hade blitt kanoners!


Kommentarer
Postat av: Lina

Det är inte lika kul att titta på ensammen =/ Tv teamet kommer så fort vi är återförenade :) då har jag pengar så då köper vi en filmkamera och agerar eget filmteam!

2008-09-24 @ 16:54:52
URL: http://aliasbradshaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0