"ja står på samma plats för rädd för att förändras "


Vart i Örebro med HP och bananSteppa och kollat när bananSteppa tränat sina flickor -94 i handboll. Ganska kul, sjukt va insatt man blir, synd att dom losa bara. Alltid när jag kollar på handboll känner jag att jag vill hoppa in och styra upp spelet och sätta alla bollar:P Haha!! Flickorna va faktist okej lite slarv och svaga handleder gjorde så att dom förlorade med 10-16... Synd men bra coachat bananSteppa!!

Smått intresserad av att plojjspela igen.

Imorgon är de dags att gå upp tidigt och åka till jobbet, ser verkligen fram emot de, ELLER?! Men de är väl så livet ska se ut...

"livet är en gåta som inte går att lösa
har missat så mycke har ingen tid att slösa
livet e här o livet e där"


Kommentarer
Postat av: BananSteppa

tja mallanbrallan!

du ska inte börja coacha f94;orna med mig medan vi letar efter ett eget lag? ;) Träna en träning i veckan, och hänga på på match? HIHIH

2008-09-22 @ 10:36:29
Postat av: SMalin

Nja, vetta fanken om de är nått ja är kapabel till, inte så insatt i hur man coachar!! Men är lätt på att fixa ett lag!!

2008-09-22 @ 22:52:21
URL: http://mbhw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0