Spelkväll

Efter att ha slutat jobbet vid 13:30 åkte jag ner på stan för att träffa Hp och kapten K, vi åt som vanligt på Gränden, gottgott!! Körde sen vidare i min underbara bil till Lina för att röva med henne och Sofie!!
Som vanligt va de spelkväll hos HP dvs att vi spelar biljard, tv-spel, risk och dart dock inte tower :( haha! Gick sisådär, va så nära att vinna i risk, men då skulle dom balla ur efter att ha spelat samma omgång i 3-4h... illa av er, kommer inte glömma!!!

Imorgon åker Lina 53 mil bort för att jobba hos sin moster, sen beger hon sig till Sälen efter de. Ser henne igen i april. Om jag inte får jobb i Sälen, de visar sig!
Karin far till USA för att jobba som Aupair i minst 3 månader, kommer bli trist!! Men de löser sig, har ju LillHanna :D

Kommentarer
Postat av: emelie

ser man på, uppdateringar!

du har ju mig också, eller har du glömt bort mig din jeeekel? ;)

2008-09-22 @ 22:47:39
Postat av: SMalin

haha, absolut emelie!!

2008-09-22 @ 22:51:17
URL: http://mbhw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0